FANDOM

Pel que fa a les característiques tècniques del producte o servei, podem dir que el rendiment de la DO Montsant et dóna una seguretat i fiabilitat.

A les característiques del mercat  hi ha diferents varietats de vins per satisfer els gustos dels consumidors, el client percep el producte com un producte de qualitat i el valora molt positivament. El mercat ha de ser intangible amb el que la denominació d’origen Montsant transmet al consumidor.

Característiques de l’empresa: La DO Montsant és relaciona de manera directa amb els seus clients, d’aquesta manera interactua amb ells i pot saber a través d’ells si tenen algun punt feble i com millorar-lo. Altres : S’adapta molt als canvis que puguin sorgir.

AVANTATGE EN DIFERENCIACIÓ : RUTES DE DIFERENCIACIÓ

Per augmentar el nivell de diferenciació de la DO Montsant, podem utilitzar diferents rutes de diferenciació, com per exemple disminuint el cost sense afectar a la diferenciació , si accepten a joves enòlegs que estiguin en pràctiques i per tant pagar-los-ho un sou de becari.

L’ESQUEMA DEL RELLOTGE ESTRATÈGIC 

Podem afirmar que la DO Montsant utilitza una estratègia híbrida orientada a la relació qualitat-preu, ja que el seu valor percebut és elevat, i el seu preu és mitjà baix.